Dla wygody naszych Klientów zdecydowaliśmy się przyjąć do drużyny usługę Scanye od 2023 roku.
Co to jest SCANYE?
Scanye to
- aplikacja sieciowa;
- aplikacja mobilna;
- cyfrowy segregator;
- platform komunikacji z biurem rachunkowym;
i wiele innych rzeczy
Aby zmiejszć/eliminować użycie papieru i zaoszczędzić czas dla naszych Klientów, przyjęliśmy do naszej drużyny aplikację Scanye. Jeśli jesteś Klientem biura i przyszło do Ciebie wiadomość z zaproszeniem do rejestracji na stronie Scanye, kliknij na link i załóż konto.
Jak działa dostęp do aplikacji Scanye?
W przeglądarce pod adresem https://app.scanye.pl/ możesz się zalogować. Zalogujesz się z tym adresem mailowym, na który przyszło zaproszenie.
Aby założyć konto kliknij na link w zaproszeniu i już możesz zacząć wysyłać faktury.
Czy zmienia się sposób kontaktu z biurem?
Aplikacja Scanye ułatwia wysyłkę dokumentów do biura rachunkowego. Skraca czas skanowania papierowych dokumentów. sortowania zdjęć i plików pdf oraz sporządzania wiadomości email.
Zalogujesz się na twoje konto i możesz jednym ruchem wciągnąć wybrane pliki lub wybrać z katalogu.
Dokumenty trafią do katalogu pod tytułem Nadawcza i będą tutaj przechowywane do momentu przetwarzania przez księgowych. Każdy, już przetworzony dokument zostanie nadal dostępny dla Ciebie w katalogu Faktury lub Dokumenty.
Czy muszę inaczej dostaczyć dokumenty jak dotychczas?
Nie.
Używane teraz rozwiązania będą dostępne w niezmiennej formie. Nadal możesz przekazać papierowe dokumenty i możesz przekazać wszystko także na adres email. Jeśli do przekazania dokumentów używasz rozwiązanie na bazie chmury, jak na przykład Dropbox, OneDrive, Google Drive, itd., wypróbuj funkcje aplikacji Scanye i przekonuj się czy będzie mógł przejąć rolę dotychczas używanego platformu.
Jeszcze nie dostałem zaproszenia
Nowe rozwiązanie wdrażamy stopniowo. Jeśli chcesz już wypróbować Scanye, ale jeszcze nie masz zaproszenia, daj nam znać! Twoje priorytety są dla nas ważne.
Czy to wpływa na użytkowanie Subiekta 123?
Jeśli korzystasz z Subiekta 123 w ramach licencji otrzymanej od naszego biura, tak samo możesz wystawiać faktury w przyszłości jak dotychczas. Nie musisz natomiast wysłać faktur sprzedażowych do aplikacji Scanye. Do przekazania faktur sprzedażowych online (wymiana z nexo online)
You don’t need to upload your sales invoices to Scanye, since the online document transfer works with Subiekt 123 as well. To use online data exchange (Exchange with nexo online) przejdź przez kroki przedstawione w wideo: https://youtu.be/n9nXCmC0kFc?t=54
O czym muszę jeszcze wiedzić?
Możesz zaprosić kolegów do współpracy
Jeśli chcesz, żeby twoi koledzy, pracownicy mieli bezpośredni kontakt z biurem szabo.pl i mogli załadować/wysłać faktury, masz możliwość zaproszenia ich do programu Scanye.
Przejdź przez następne dwa kroki:
Możesz używać aplikację mobilną Scanye
Pobierz aplikację Scanye z App Store lub Google Play.
Zaloguj się do Scanye w przeglądarce i kliknij na ikonkę smartfona (Aplikacja).
Kliknij na przycisk Dodaj urządzenia.
Podaj dowolną nazwę urządzenia, którego chcesz dodać i kliknij jeszcze raz na ten sam przycisk. Pojawi się kod QR. Otwórz aplikację Scanye na twoim urządzeniu (smartfonie/tablecie) i zeskanuj kod QR. Twoja aplikacja jest już gotowa do użytku.
Wystarczy jedno dotknięcie, aby zrobić zdjęcie faktury zakupu i już jest ona wysłana do cyfrowego segregatora.