Regulamin zakupów online

Niniejszy dokument zawiera ogólne warunki zakupu w sklepie internetowym szabo.pl (zwany dalej Serwisem) udostępnionego przez przedsiębiorstwo szabo.pl GERGÖ SZABO (zwany dalej Usługodawcą).

Informacje techniczne potrzebne do korzystania z Serwisu, i nie są zawarte w niniejszym dokumencie, są udostępnione na właściwych stronach Serwisu.

Umowy konsumenckie są zawarte za pomocą Serwisu, jest umową zawartą za pomocą środków porozumienia się na odległość.

Dane firmy Usługodawcy:

nazwa: szabo.pl GERGÖ SZABO

siedziba: 34-105 Wysoka 160B

NIP: 6762446588

REGON: 382812638

Jednoosobowa działalność gospodarcza wpisane do rejestru Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej (CEIDG) przez Ministerstwo Przedsiębiorczości i Technologii (nr wniosku 000456330/2019).

email cím: gergo@szabo.pl

Telefon: +48 518 190 840

Wybór produktu

Klient ma możliwość wybrać i zamawiać usługę z oferty sklepu wraz z rezerwacją terminu na jej realizacji. Klikając na symbol wybranego produktu/usługi (zwany dalej Produktem) może się rozpoznać z szczegółowym opisem Produktu. Przy chęci zakupu wybranego Produktu, Klient klikając na przycisk wkłada go do wirtualnego koszyka. Niektóre produkty posiadają dodatkowe parametry, które wiązane są dodatkowymi usługami. Cena dodatkowych usług jest widoczna Klientowi na poziomie wyboru produktu.

Klikając na przycisk lub ikonkę wirtualnego koszyka, można znaleźć Produkty uprzednio wybrane do zakupu. W tym miejscu można sprawdzić przygotowane zamówienie, zwłaszcza ilości Produktów (o ile dotyczy), sumę cen zakupu oraz koszty wysyłki. W tym miejscu można także zmienić i poprawić zamówienie przed wysłaniem. Koszyk przeliczy sumę zamówienia automatycznie.

Wysłanie zamówienia

Po sprawdzaniu ilości Produktów w koszyku, oraz ostatecznej ceny Klient zdecyduje się na zakup, kliknie na przycisk: „Przejdź do Kasy”. Potem ma możliwość wybrać czy chce się zalogować do serwisu jako Użytkownik zarejestrowany, zarejestrować się jako nowy użytkownik lub ewentualnie robić zakupy bez rejestracji.

Jeśli już wcześniej złożył zamówienie w serwise, prosimy podać adres email używanego do rejestracji Użytkownika, oraz hasło. Jeśli chce się zarejestrować jako nowy Użytkownik, prosimy podać dane potrzebne do zakupu, które będą przetwarzane w serwisie i z okazji ponownych zakupów ułatwia zamówienie jednorazowym zalogowaniem się do serwisu. W przypadku zakupów bez rejestracji prosimy podać adres do wysyłki (jeśli dotyczy) i do rozliczenia.

W następnym kroku prosimy wybrać metodę i płatności

Ceny

Ceny podane w Serwisie są cenami według aktualnego cenniku w chwili zamówienia, które znajdują się przypisane do poszczególnych produktów. Ceny brutto, zawierają podatek od towarów i usług (VAT), ale te ceny nie zawierają ewentualne koszty dostawy (opakowania i transportu).

Cena wysyłki (jeśli dotyczy) zostanie doliczone do zamówienia w trakcie procesu płatności. Te ceny można sprawdzić w sekcji „Dostawa i płatność”. W przypadku braków lub błędu przy produktach lub cenach, zastrzegamy sobie prawo do korekty. W takim przypadku po poprawie błędu niezwłocznie informujemy Klienta o nowych parametrach. Klient ma możliwość potwierdzenia zamówienia i obie strony mają prawo odstąpić od umowy.

Za błędnie podawane ceny, nastąpione mimo należytej staranności i/lub spowodowane błędem technicznym systemu oraz za cen podanych z ewentualnej oczywistej omyłki (n.p. 0,00 zł,-) Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności.

Przy korzystaniu którejkolwiek promocyjnej oferty, innych rabatów dodatkowo zrealizować nie można.

Przetwarzanie zamówienia

Zamówienie są przetwarzane w ciągu 48 godzin.

Możliwość poprawienia błędów w zamówieniu.

Na ewentualnie błędy w podsumowaniu zamówienia można poprawiać przed potwierdzeniem zamówienia z przyciskiem „Zamawiam”.

Potwierdzenie zamówienia

O każdym zamówieniu wysyłamy potwierdzenie w formie wiadomości email. To znaczy, że po złożeniu zamówienia Klient dostanie automatycznie wygenerowaną wiadomość email o otrzymaniu zamówienia i (później) jeszcze jedną wiadomość z przewidywalnym terminem dostawy. W przypadku potrzeby telefonicznego uzgodnienia, prosimy o kontakt z Usługodawcą lub dzwonić na jeden z numerów telefonicznych wysłanych w potwierdzeniu zamówienia.

Płatności

Płatności w Serwise są obsługiwane przez usługę imoje

Usługa imoje świadczona jest przez ING Bank Śląski SA., ul. Sokolska 34, 40-086 Katowice, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców w Sądzie Rejonowym Katowice – Wschód Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000005459, kapitał zakładowy w kwocie 130.100.000,00 zł opłacony w całości, NIP: 634-013-54-75, REGON: 271514909 jest zewnętrznym systemem płatniczym.

Udostępnione formy płatności są:

  • Przelew bankowy
  • Szybki przelew przez usługę imoje
  • Płatność BLIK przez usługę imoje
  • Płatność kartą płatniczą przez usługę imoje

Dostawa

Ze względu na charakterystykę działalności usługodawcy realizacja usług może się odbyć w trybie on-line, telefonicznie, za pomocą komunikatora internetowego.

Po wykonaniu usługi materiały są przygotowane w formie cyfrowym i wysłane do Klienta na podany uprzednio adres email.

Przy ewentualnej potrzeby wysyłki fizycznego materiału, cena is sposób wysyłki podlega indywidualnej ofercie.

Odstąpienie od usługi.

Jeśli Usługodawca nie może zrealizować zobowiązania dlatego, że określonej usługi nie może wykonać, jest zobowiązany o tym poinformować Klienta.

Usługodawca nie zawiera umów z nieletnimi. Zamawiający przy akceptacji warunków umowy oświadcza, że jest osobą pełnoletnią.

Usługodawca może odstąpić od realizacji usługi na podstawie Procedury w zakresie przeciwdziałania praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu.

W przypadku usług z zakresu księgowości i rachunkowości Usługodawca ma prawo zastosować środki bezpieczeństwa finansowego opisane w Procedurze w zakresie przeciwdziałania praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu. W przypadku braku możliwości zastosowania środka bezpieczeństwa finansowego do umawianego terminu realizacji zamawianej usługi z winy Klienta, Usługodawca może odstąpić od realizacji usługi z zachowaniem wynagrodzenia.

Odstąpienie od umowy

Klient, osoba fizyczna zawierająca umowy z Usługodawcą, niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową uważa się za Konsumenta.

  1. Konsument, który w Serwisie zawarł Umowę sprzedaży Produktu może odstąpić od niej bez podawania jakiejkolwiek przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów, o których mowa poniżej.
  2. Przedsiębiorca dokonującego zakupów w celach niezwiązanych z prowadzoną działalnością, który w Serwisie zawarł Umowę sprzedaży Produktu może odstąpić od niej na tożsamej zasadzie jak Konsument.
  3. Terminu do odstąpienia od Umowy sprzedaży Produktu wygasa po upływie 14 dni od objęcia Towaru w posiadanie przez Konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią, inną niż przewoźnik, a w przypadku gdy Umowa sprzedaży obejmuje wiele Towarów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniego Towaru, partii lub części, dla pozostałych umów, w tym umów o świadczenie Usług Dodatkowych – od dnia ich zawarcia.
  4. Jeżeli zakupiony Produkt dotyczy usługi z zarezerwowanym terminem, w 14 dni, liczone od momentu zakupu, Kupujący zrezygnuje z prawa odstąpienia od umowy, wymienionym powyżej.
  5. Uprawnienie do odstąpienia od Umowy sprzedaży Produktu może zostać zrealizowane przez Konsumenta poprzez przesłanie jednoznacznego oświadczenia o odstąpieniu na adres: szabo.pl GERGÖ SZABÓ, 34-105 Wysoka 160B lub emailem na adres biuro@szabo.pl
  6. W przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży Produktu w terminie dłuższym niż 14 dni przed zarezerwowanym terminem realizacji usługi Usługodawca zwraca wszystkie otrzymane od Konsumenta płatności, (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Usługodawcę usług), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Usługodawca został poinformowany o decyzji Konsumenta o wykonaniu prawa odstąpienia od Umowy sprzedaży. Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte przez Konsumenta w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie; w każdym przypadku Konsument nie ponosi żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
  7. W przypadku odstąpienie od umowy w terminie niż 14 dni lub krótszym przed realizacją zamówionej usługi z zarezerwowanym terminem, Usługodawca zachowuje prawo do wynagrodzenia za zarezerwowany. Zapłacona kwota nie podlega zwrotowi lub innej kompensacie.

Klient, nie będący Konsumentem według wyżej wymienionej definicji, w tym przedsiębiorca.

Reklamacje

Reklamacje należy zgłosić Usługodawcy w najkrótszym możliwym terminie w piśmie na adres: szabo.pl GERGÖ SZABÓ, 34-105 Wysoka 160B lub emailem na adres biuro@szabo.pl

Reklamacje są rozpatrywane w świetle Ogólnych Warunków Umowy. https://szabo.pl/index.php/pl/ogolne-warunki-umowy/

Reklamacje są rozpatrywane w ciągu 48 godzin od zgłoszenia.